Kategorie

Producenci

 

Procedura przyjeć do serwisu :



W razie usterki sprzętu prosze przesłać zgłoszenie na adres mailowy : sklep@sagito.pl

W zgłoszeniu prosimy o informacje : Data zakupu sprzętu , model zakupionego sprzętu , numer dowodu zakupu lub numer zamówienia i koniecznie opis zgłaszanej usterki .

Często gwarancje realizowane są poprzez serwisy zewnętrzne lub autoryzowane serwisy producenta .

Jeśli zaistnieje konieczność wysłania produktu do naszego serwisu prosimy stosować sie do poniższych uwag :


  • Towar należy dostarczyć do punktu  Sprzedającego  : SAGITO Sebastian Kaczanowski  , ul.Jana Pawła II 140  05-077 Warszawa-Wesoła
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

 

 

Serwis laptopów 


Poniższy tekst ma na celu pomóc w diagnostyce sprzętu, czy też w niektórych przypadkach awarii oprogramowania. Pomoc przede wszystkim przyda się użytkownikom, którzy nie mają już komfortu skorzystania z gwarancji. Jest to odpowiedź na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów .
W wielu przypadkach początek procesu diagnozy wygląda zawsze tak samo . Czytaj więcej .... 

 

Serwis komputerów 

Nasz serwis oferuje pomoc w zakresie obsługi i funkcjonowania komputera. Bez względu na to czy usterka dotyczy sprzętu czy oprogramowania szybko zdiagnozujemy i usuniemy problem związany z Twoim komputerem . Obsługujemy klientów w sektorze zamówienia publiczne . Oferujemy nasze usługi informatyczne dla firm , oferta to także  obsługa informatyczna szkół oraz osób prywatnych .


Serwisujemy sprzęt komputerowy niezależnie od marki . Stosujemy podzespoły oryginalne i zamienniki w zależności od zapotrzebowania kleinta. Marki producentów do których mamy części dostępne w naszym sklepie internetowym :





Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas!